JaMuAn SeKReTaRiAt MaHaSiSwA FaKuLtI SaInS GuNaAn~~


Assalamualaikum buat semua..
memandangkan aku ngh bosan, aku pon merajinkan diri untk meng'update' blog aku ni..
kali ni nk cite sal jamuan sekretariat mahasiswa fakulti sains gunaan..
atau pendeknye org sebut seki je..
tanggal 26 oktober 2009 yg lalu, (ceh cam nak wat karangan lak..)..
aku ingt.. ari tu ari isnin.. pg tu aku ade test gene expression n regulation n final subject reading and critical thinking..
pastu malam tu ade meeting..
ramai yg dtg lmbt.. aku pon terlewat 10 min gak time tu..
tp ade yg lewat lebih sejam.. huhu..
pas meeting wat jamuan ngn sambut besday dak bongsu dalam seki tu..
Mirzan indera name die.. besday die 27 oktober 1989..

..besday boy..
..kek besday..

..bacaan doa..

senanye ade bnd lain aku nk tls bwh tjuk ni..
tp da x ingt.. haha..
pape pon, semoga pjg umur n murah rezki wat ucu mirzan..


0 comments:

Post a Comment

~MeOw MeOw~

~WaKtU SoLaT~

~~CaRi SaYa~~

~~My cLaNs~~


~~My LiNk~~

~~SuKa SuKa~~


Taylor Swift widget by 6L & Daxii

~~LiFe - Yui~~


yui widget by 6L & Daxii
 

~SaAt JaRi MuLa MeNaRi~ ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)