AnUgErAh SaInTiS MuDa 2009~~


Tanggal 3 Oktober 2009,
telah berlangsung satu majlis anugerah bg meraikan pelajar2 yg berjaya mndpt anugerah dekan pada semester dec 2008-april 2009 bg fakulti sains gunaan..
bertempat di SACC Convention Center, Shah Alam..
tempat grand tuh..
Slogan majlis tu;
"Saintis Muda Pemangkin 1 Malaysia"..
klo x clap aku la.. haha..
Majlis ini digabungkan dgn jamuan hari raya fakulti..
kirenye dak2 dekan je la yg dpt dtg..
dan org2 yg menguruskan majlis tu la..
cam sekretariat, mpp ngn pembantu2 mereka..
Alhamdulillah semua berjalan ngn lancar..
(dr ape yg aku tgk r.. aku da r dtg lmbt.. ade koko.. huhu..
sori Kak Nana.. terpakse menyusahkan akak..)
abis majlis dpt gak r ucapan tahniah dr org2 yg dtg majlis tu..
huih.. bkn sng nk urus..
hbs smggu tggl buku.. seb bek pegi gak kelas..
buat rehearsal je sampai pkl 2.30 pg..
nsb bek x kne thn ngn pak guard..
(pak guard x de time tu.. g meronda kot.. huhu..)
Alhamdulillah..
ni majlis terakhir yg sekretariat mahasiswa fakulti sains gunaan kne urus..
dgr katenya la..
x taw la klo ade lg..
pas ni ade post moterm untk majlis ni..
pasni aku nak tumpu kat final exam yg juz around da corner je tuh..
gambatte!

ni gambar time kitorg menghias dewan SACC tu..
cantik gak dewannye..
Timbalan Pengarah memberi arahan

menghias pentas

MPP pon tolong jgk.. rajin MPP kite ni..

mirzan yg luar biase rajin

Cik Asmiza(penasihat kitorang) pon turun padang..


Ni plak pengarah program Anugerah Saintis Muda ni.. En Faiz..
tekun menaip nama VVIP

kepenatan setelah seharian bekerja.. die x sdr aku snap gmbr die.. hehe..

k.. tu je la kot bwt mse ni.. nnt aku update lg..
daaaa....

0 comments:

Post a Comment

~MeOw MeOw~

~WaKtU SoLaT~

~~CaRi SaYa~~

~~My cLaNs~~


~~My LiNk~~

~~SuKa SuKa~~


Taylor Swift widget by 6L & Daxii

~~LiFe - Yui~~


yui widget by 6L & Daxii
 

~SaAt JaRi MuLa MeNaRi~ ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)