ByE-ByE 2009~~


Awal kalam,
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

hmmm... lame da x update blog.. berzaman da..
da berhabuk, berdebu, berkarat n sewaktu dengannye..
actually byk sgt bnd nk cite..
cume sbb ade satu penyakit yg x sembuh2 dr dulu yg jd penghalang..
M.A.L.A.S...
yes! tu la penyakitnye..
huhu.. ape leyh bwt.. lg seronok ngadap FB..
tu lg satu penyakit berjangkit..
ades.. i need to change..!

ckp psl perubahan,
tahun baru sering sekali dikaitkn dgn perubahn..
hmmm.. masih di awal tahun hijrah 1431H..
n bakal menginjak ke tahun baru masihi; 2010..
maka, bertambah lah umur, semakin pendek lah usia..

asal tahun baru, org ckp sal azam baru..
Azam??? that's my dad's name.. huhu..
azam baru?? azam lame tercapai x?
ntah..

2009..
terlalu byk yg terjadi dlm tahun ni..
sangat-sangat banyak..
ye.. dan semua bnd tu akan ditinggalkan menjadi kenangan hanye beberape minit je lg..
hmmmm.. i juz wish mase boleh berhenti seketika..
terase terlalu cepat ia berlalu..
berlari meninggalkan semua yg leka..
aku salah sorg drpdnya.. huhu..
2009 ni byk mengajar aku..
terlalu banyak..
ade yg indah n ade yg memeritkan..
n x lupe jgk, 2009 byk mmbuat aku mengalirkan air mate..
air mate kesedihan.. bkn kegembiraan..
aku jrg nangis klo gembire..
seingat aku aku nangis sbb gembire time aku dpt result UPSR je..
haha.. lme dah tu.. 2001..
2009; makin ramai org aku kenal, makin byk pengalaman yg aku timba..
klo nk cite satu persatu, x cukup satu hari satu malam..
biarlah ia menjadi kenangan yg abadi dlm ingtn..

detik-detik terakhir 2009..
oh ye! VC UiTM; Ibrahim Abu Syah da bersare ari ni..
sape agaknye VC baru..

hmmmm.. terase byk sgt bnd nk dicoretkn..
tp da x taw nk coretkn mcm mn..
ade ke org akn bce..
mcm x de je.. biarkan la.. aku bce pon da ckup..

imbas kembali 2009(mn yg ingt je la):
terpilih jd sekretariat FSG pdhl anta borg men2..
bl da jd seki la bermulanye kisah idop aku yg penuh pengmbaraan..
haha.. mls da nk imbas..
ckp sal seki lak..
jd seki ni la aku dpt merase g indon scre FREE..
yeah~ best tu..
jd seki gak wat aku merase pikul tggjwb yg berat..
haha.. jd seki byk mengajar aku..
n aku dlm dilema.. nk teruskn x jd seki..
ades.. malas tol nk pk..
sape leh tlg wat kptsn tok aku??
aku dan dilema ku..
dilema?? delima??
haha..

apepon, hidup perlu diteruskan..
new year, new semester, new responsibility..
aku perlu lebih matang dlm menjalani kehidupan mendatang..

akhir kate,
selamat menyambut tahun baru hijah 1431H,
n selamat tahun baru masihi 2010..


0 comments:

Post a Comment

~MeOw MeOw~

~WaKtU SoLaT~

~~CaRi SaYa~~

~~My cLaNs~~


~~My LiNk~~

~~SuKa SuKa~~


Taylor Swift widget by 6L & Daxii

~~LiFe - Yui~~


yui widget by 6L & Daxii
 

~SaAt JaRi MuLa MeNaRi~ ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)