aLhAmDuLiLLaH~~


Assalamualaikum wbt pembuka bicara..
alhamdulillah.. hari ni lepas lg satu killer paper untuk sem ni..
hampir 'terbunuh' di medan perjuangan..
klo terbunuh tu x taw la syahid ke x..
penentunye result yg bakal keluar bulan depan.. huhu..
perang bermula 28 Oktober 2009..
bakal menempuhi tentera terakhir pd 14 November 2009 akan dtg..
harapnyer berjaye dengan jayanya..

Ya Allah, Tuhan Yang Pemurah Lg Maha Penyayang.. Kurniakan kami kejayaan di dunia dan di akhirat kelak.. Aamiiin...

lepas habis exam td, ketua program kitrg ade kan perjumpaan..
untuk bncg sal projek sem depan..
pembahagian tajuk dan supervisor..
kitorg diberi sehelai kertas yg ade name2 supervisor n tajuk projek..
Arahan: pilih 4 tajuk o supervisor yg anda minat..
pas tu hantar..
yg tentukan sape supervisor kitrg adalah.....
KOMPUTER..
haha.. zaman moden skrg.. sume bnd bergantung pd IT..
tp hakikatnya, sume adalah ketentuan Dia Yang Esa..
Alhamdulillah.. aku dapat salah satu tajuk yg aku pilih..
MUSHROOM BIOTECHNOLOGY..
tp supervisor aku, aku x pnh kenal..
walaupun tajuk tu bkn pilihan pertama, tp aku yakin,
stp yg Allah kurnia kat aku, pasti ade hikmah yg perlu aku terokai..
perjalanan masih jauh & perjuangan perlu diteruskan...
walau sepahit mn hempedu ditelan..
dan walau sesukar mn ranjau dipertengahan..
perjalanan harus diterus kan..

Ya Allah, kuatkan lah kakiku untuk terus melangkah meneruskan perjuangan yang masih belum selesai.. Tabahkan hatiku mengharungi segala onak duri yang Engkau sediakan buatku.. Tetapkan hatiku pada agamaMu.. Jangan Kau biarkan aku sendiri dalam mengharungi segalanya.. Berilah kekuatan, ketabahn dan ketetapan hati yg teguh buatku menempuhi segalanya.. Aamiin ya rabbal alamiin..
memandangkan aku sedikit sentimental hari ni, tambahan sket buat diri sendiri:



0 comments:

Post a Comment

~MeOw MeOw~

~WaKtU SoLaT~

~~CaRi SaYa~~

~~My cLaNs~~


~~My LiNk~~

~~SuKa SuKa~~


Taylor Swift widget by 6L & Daxii

~~LiFe - Yui~~


yui widget by 6L & Daxii
 

~SaAt JaRi MuLa MeNaRi~ ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)